گزارش تلخ

سالروز سقوط و کشته شدن مسافران هواپیمای اوکراینی

امروز سالروز واقعه وحشتناک سقوط هواپیمای اوکراینی است. سقوطی که داغش تا ابد در دل های مردم ایران خواهد ماند.

۳ سال پیش بود که اوضاع کشور بسیار آشفته شده بود. از تظاهرات خونین آبان ماه گرفته تا ترور یکی از شخصیت های مهم ایرانی، ایران را بسیار آشفته کرده بود.

در ۹۸ چه گذشت

همه گروه ها در ایران به نوعی ضربه خورده بودند. و قدرت تفکر درست را نداشتند. در واقع گروه های مختلف بیشتر در پی انتقام گیری از دشمنانشان بودند. یکی از این گروه ها تصمیم به حمله مستقیم به پایگاه های آمریکا گرفت. اما می دانست که آمریکا کشوری نیست که حمله مستقیم را بی جواب بگذارد. تمام کشور آماده باش بودند. و تمام پروازها متوقف شده بودند. اما ناگهان هواپیمایی به پرواز درآمد. هواپیمایی پر از نخبه…

سالروز سقوط و کشته شدن مسافران هواپیمای اوکراینی | محب نیوز
محب نیوز | سالروز سقوط و کشته شدن مسافران هواپیمای اوکراینی | محب نیوز

سقوط هواپیمای اوکراینی

در همان شب بود که خبر آمد هواپیمای اوکراینی با اصابت دو موشک سقوط کرده است. صبح نشده ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا، اعلام نمود کار ما نیست. و شلیک از سوی ایران بوده است.

اما مردم ایران برایشان باورپذیر نبود. تا اینکه ۳ روز بعد از سوی مقامات ایرانی اعلام شد که کار ما بوده است و اشتباه کرده ایم. ادعا شد هواپیما را دشمن شناسایی کرده بودند و اشتباه زده بودند. با این وجود، از جزئیات دقیق آن اتفاق هیچ وقت هیچ کس باخبر نشد.

پایان حوادث سال ۹۸

حوادث پی در پی ۹۸ با خون هموطنانمان پایان یافت. و وصل شد به کرونا و ماجراهایش… گویی کشته شدن آن همه انسان بیگناه برای هر دو طرف سنگین بود. و دیگر تا مدتی طولانی توان ادامه مبارزه با هم را نداشتند. هر چه بود غم از دست رفتن این عزیزان تا ابد بر دل ایران و ایرانی ماند. محب نیوز سالروز این واقعه دردناک را به همه ایرانیان تسلیت عرض می نماید. همچنین امیدوار است که از این پس هرگز حوادث تلخ اینچنینی برای مردم ایران رخ ندهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا